معرفی مجتمع

مجتمع عالي آموزشي و پژوهشي فارس

 

مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی فارس به عنوان تنها مجری رسمی آموزشهای عالی علمی کاربردی وزارت نیرو در منطقه جنوب کشور، وظیفه تدوین و انتقال دانش کاربردی و فناوری روز و ارتقاء دانش و مهارت مورد نیاز کارکنان صنعت آب و برق در استانهای فارس، بوشهر وکهگیلویه و بویراحمد را از طریق ارائه آموزش ها و پژوهش های کاربردی، ارتباط با صنعت و کمک به شناسائی و حل مشکلات، نیازسنجی، مستندسازی، اطلاع رسانی و مشاوره را به عهده دارد.

 

تاريخچه ي مجتمع:

      مجتمع فارس با فضاي آموزشی بیش از 3000 متر مربع در دو فضای مختلف در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) از سال 1373 عهده ­دار برگزاری دوره­های مورد نیاز صنعت آب و برق در جنوب کشور بوده و در این مدت علاوه بر اجرای دوره ­های کوتاه مدت، با همکاری دانشگاه جامع علمی- کاربردی نسبت به اجرای دوره­های بلند مدت در رشته های مرتبط باصنعت آب و برق اقدام نموده ­است.

این مجتمع با بهره گیری از فعالیت اعضاء هیات علمی و کارشناسان خبره در گروههای تخصصی «برق»، «آب و محیط زیست»، «نیروگاه»، «مدیریت و علوم پایه» و «رایانه» توان اجرای دوره­ های مورد نیاز صنعت در سطوح مهارتی، تخصصی و تخصصی پژوهشی را دارا می­باشد.

 

مرکز آموزشهای تخصصی و کوتاه مدت:

این مرکز با بیش از هشت کلاس آموزشی مجهز و ظرفیت بیش از 200 نفر لحظه آمادگی برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و تخصصی صنعت آب و برق را دارد.

 در این مرکز سالن کنفرانس مجهز، سایت کامپیوتر، امکانات سالن غذا خوری و خوابگاه و استاد سرا با ظرفیت 60 نفر لحظه موجود می باشد.

بالا